05 februari 2011

Slutet på gi-vecka 4...

Fredag den 4e feb:
Började dagen med frukost: oopsis med tonfiskröra.
  • 1 Burk tonfisk
  • 1 hackad mellanstor lök
  • Majjonäs
Blanda och ha som tillbehör till sallad eller på smörgås! :)

På Lunchen blev det 25min raskpromenad, sen falukorv med tomat och lök & en god sallad.

På kvällen blev vi bjudna på mat:
Kyckling i ugn med rotselleri + potatismos... (tog lite) och en frisk sallas med citron, vitlök, bladspenat, tomat, gurka & fetaost.
Kokkosparafait till efterrätt! :)

Idag Lördag började jag dagen med promenad i 50.. jag menar 33 minuter. Gick en runda som vanligtvis Tar 50 min,och jag blev Väldigt förvånad när jag stod i hallen hemma och insåg att den bara tog 33 minuter nu!! :) HÄRLIGT!

Nu har jag oopsis i ugnen som jag bakat till frukost, lagt riven mozzarella och vallmofrö på!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar